Αγωνιστική Παρέμβαση Ε’ ΕΛΜΕ-Θ: Πολύμορφο αγώνα διαρκείας ΤΩΡΑ!

Αγωνιστική Παρέμβαση Ε΄ ΕΛΜΕ -Θ

Η πρότασή μας στη Γενική Συνέλευση

Να υπερψηφίσουμε πολύμορφο αγώνα διαρκείας ΤΩΡΑ

Τη διαχείρισή του να αναλάβει κεντρική απεργιακή επιτροπή

Η Αγωνιστική Παρέμβαση καλεί τους εκπαιδευτικούς να καταψηφίσουν το πλαίσιο αιτημάτων που προτείνει η ΟΛΜΕ και στη σημερινή Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ και τη συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ. Να αποφασίσουμε πολύμορφο αγώνα διαρκείας με πλαίσιο αποκαλυπτικό για τα δεινά που μας περιμένουν και κατονομάζοντας, χωρίς μισόλογα, τους υπεύθυνους της κρίσης, ιεραρχώντας αιτήματα και ψηφίζοντας μορφές πάλης που θα διασφαλίζουν αυτή την προοπτική και θα διαρκέσουν μέχρι το τέλος της χρονιάς και τις εξετάσεις.

Η εισήγηση της ΟΛΜΕ, όσον αφορά στο πλαίσιο, είναι σαφώς υποβαθμισμένη ,γιατί:

– δεν αναδεικνύει τις ευθύνες της σημερινής κυβέρνησης και της ΕΕ για τα δεινά του τόπου και των εργαζομένων,

προτείνει ένα κατεβατό γενικών αιτημάτων, χωρίς συγκεκριμενοποίηση και ιεράρχηση, με απουσία βασικών αιτημάτων (π.χ. για μισθό, για σύνταξη, για συμβάσεις, κ.α.),

δε δίνει την ανάλογη διάσταση και το βάθος της κυβερνητικής επίθεσης και έτσι αποφεύγει οποιαδήποτε αναφορά στον επελαύνοντα κυβερνητικό αυταρχισμό και καταστολή, στις πράξεις νομοθετικού περιεχομένου ως κύριας μορφής διακυβέρνησης του τόπου,

δεν αναδεικνύει – ενάντια στην πολιτική της υποτέλειας, στο μνημόνιο και στην τρόικα – το δρόμο της αναγκαίας εναντίωσης και ρήξης με την Ε.Ε. και την ΟΝΕ, της μη αναγνώρισης του χρέους, της διαγραφής του και της άρνησης πληρωμής του.

Τέλος, η ΟΛΜΕ είναι ασυνεπής ακόμη και σε αυτά που διακήρυσσε μέχρι πέρσι, με κυβερνήσεις Παπανδρέου και Παπαδήμου ,όταν μαζί με το αίτημα της ανατροπής της πολιτικής της κυβέρνησης και έθετε κι αυτό της ανατροπής και της ίδιας της κυβέρνησης και κάθε άλλης, που θα εφαρμόσει την ίδια πολιτική.

Σχετικά με το πρόγραμμα δράσης : προτείνει ένα πενθήμερο πρόγραμμα δράσης που περιέχει και τη 48ωρη απεργία και καθορισμό νέων συνελεύσεων για την κλιμάκωση. Αυτό από μόνο του είναι ανεπαρκές να συγκινήσει και να κινητοποιήσει τον κλάδο, γιατί:

η ΟΛΜΕ αγωνιστικά απούσα όλο το προηγούμενο διάστημα άφησε τον κλάδο ακάλυπτο στα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της κυβέρνησης,

είναι μόνιμα στοιχισμένη πίσω από ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ και αναπαράγει την ίδια λογική των 24ωρων απεργιών και ενός «κινήματος διαμαρτυρίας»,

– αρνούμενη να προκηρύξει συνελεύσεις τέσσερις μήνες τώρα, δεν έχει συμβάλλει καθόλου στην προετοιμασία του κλάδου για την έναρξη ενός νικηφόρου και αποτελεσματικού αγώνα,

– οι αποφάσεις της για οποιαδήποτε κλιμάκωση πάντοτε μένουν στα χαρτιά, χωρίς ποτέ να προτείνει και να οργανώσει την κλιμάκωση,

– δεν έχει προτείνει ούτε μια κινητοποίηση όλο το προηγούμενο διάστημα, ενώ η κυβέρνηση περνούσε σωρηδόν αντεργατικές ρυθμίσεις, κατάργηση του αμετάθετου, ενοποίηση περιοχών μετάθεσης, ενεργοποίηση πειθαρχικών-αργιών, σχολεία με κενά,

– παραποίησε την εκφρασμένη θέση του κλάδου και τις αποφάσεις του για συνολική απόρριψη της αξιολόγησης και πήρε μέρος στην παρωδία διάλογο-συνάντηση με το υπουργείο και εξέφρασε την αντίθεση της μόνο ως προς τη σύνδεση της αξιολόγησης με το μισθό.

Αυτή η ηγεσία της ΟΛΜΕ δεν μπορεί να αναλάβει την οργάνωση και την ευθύνη ενός αποφασιστικού αγώνα. Ήρθε η ώρα της βάσης του κλάδου, η οποία χωρίς αναμονή καλείται με την ουσιαστική συμμετοχή της να πάρει θέση μάχης.

Υπάρχει άλλος δρόμος για να νικήσουν οι αγώνες!

Η Αγωνιστική Παρέμβαση για το πολιτικό περιεχόμενο και τις διεκδικήσεις του κλάδου προτείνει η συνέλευση να υπερψηφίσει την παρακάτω πρόταση που στηρίζεται στις αποφάσεις των προηγούμενων συνελεύσεων της Ε΄ ΕΛΜΕ –Θ, καθώς και στις αποφάσεις του συντονισμού των ΕΛΜΕ και συλλόγων Π.Ε. στην Αθήνα, στην Θεσσαλονίκη και αλλού:

Η κυβέρνηση επιτίθεται στους εργαζόμενους με μέτρα και αυταρχισμό

Η Γενική μας συνέλευση γίνεται σε μια κρίσιμη περίοδο. Η κυβέρνηση, πιστή υπηρέτης του κεφαλαίου, προσπαθεί να μας πείσει ότι η σταθεροποίηση και η ανάκτηση ελέγχου της οικονομίας θα μας σώσουν. Η πραγματικότητα είναι ότι κυβέρνηση, ΕΕ και ΔΝΤ προωθούν, στα πλαίσια της εφαρμογής του 3ου μνημονίου, επιπρόσθετα μέτρα που βουλιάζουν τους εργαζόμενους κυριολεκτικά στη φτώχεια και τους επιφυλάσσουν και νέα δεινά: νέα φορολογική επιδρομή στα εισοδήματα του 2013 και αυξημένη παρακράτηση στο φόρο που αναλογεί στους μισθούς, νέες μειώσεις σε μισθούς κατά 1,37 έως το 2016, σε συντάξεις κατά 5,25 δις, σε υγειονομική περίθαλψη κατά 1,11 δις με βάση το επικαιροποιημένο μεσοπρόθεσμο πλαίσιο δημοσιονομικής πολιτικής που κατατέθηκε στη βουλή. Παράλληλα, το ΔΝΤ σε πρόσφατη έκθεσή του κοστολόγησε σε 4 δις ευρώ τα νέα μέτρα για τη διετία 2014-2015 σε βάρος των μισθωτών και των συνταξιούχων. Ο πόλεμος εναντίον των εργαζομένων συνεχίζεται. Μόνο εμπόδιο οι αγώνες των εργαζομένων που στοχεύουν να βάλουν στο γύψο.

Τη σκυτάλη των ατελείωτων δόσεων αντεργατικής επίθεσης θα πάρουν οι μαζικές απολύσεις: 27.000 δημοσίων υπαλλήλων μέσα στο 2013,εκ των οποίων 6.250 μέσα στο Μάρτη. Μείωση κατά 50% του εφάπαξ από 1-1-2014, κατακόρυφη μείωση των επικουρικών συντάξεων στο πρώτο τρίμηνο του 2013, ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου. Εξάλλου, κάθε φορά που αποκλίνουν από τους δημοσιονομικούς στόχους θα ενεργοποιούν τις ρήτρες που προβλέπονται στο 3ο μνημόνιο, για επιπλέον μέτρα σε μισθούς και συντάξεις.

Η χρεοκοπία του εκπαιδευτικού και του σχολείου, συντελείται! Σχολεία της φτώχειας και της παγωνιάς, που δε μπορούν να καλύψουν στοιχειώδεις λειτουργικές ανάγκες, λόγω υποχρηματοδότησης, μεγάλων ελλείψεων διδακτικού προσωπικού. Σχολεία της μορφωτικής οπισθοδρόμησης με νέες συγχωνεύσεις-κλεισίματα, στοιβαγμένους μαθητές ανά τμήμα, Λύκειο με πανελλήνιες εξετάσεις από την πρώτη Λυκείου, Τεχνικό σχολείο ανοιχτό στις ανάγκες της αγοράς, κ.α. Εκπαιδευτικούς με μισθούς πείνας, στην ομηρία και την ανασφάλεια των υποχρεωτικών μετακινήσεων, στην εντατικοποίηση της αύξησης του ωραρίου, στον φόβο των πειθαρχικών παραπτωμάτων, στην προοπτική της διαθεσιμότητας, της αργίας, των απολύσεων….. Αναπληρωτές υπό έξωση από το δημόσιο σχολείο αφού δε θα γίνονται μόνιμοι διορισμοί και του χρόνου οι προσλήψεις θα μειωθούν κατακόρυφα και θα καλύπτουν μόλις το 13% σε ποσοστό του αριθμού που προσλήφθηκαν το 2011! και χωρίς δικαιώματα μετά και την πρόσφατη εγκύκλιο που καταργεί δικαιώματα αδειών. Το σκηνικό συμπληρώνει το σχέδιο «Αθηνά» για ΑΕΙ – ΤΕΙ που υπονομεύει το δημόσιο πανεπιστήμιο και το παραδίδει στα χέρια ιδιωτικοικονομικών συμφερόντων.

Παράλληλα, η αξιολόγηση θα επιφέρει καίριο χτύπημα στα εργασιακά μας δικαιώματα : θα σηματοδοτήσει το τέλος των συλλογικών διεκδικήσεων και θα επιφέρει την κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και σχολείων, θα ενεργοποιήσει το μηχανισμό υλοποίησης των μέτρων απόλυσης και κατάργησης κάθε δυνατότητας παιδαγωγικής ελευθερίας μέσα στα σχολεία. Η αξιολόγηση έρχεται να συμπληρώσει και να νομιμοποιήσει όλα εκείνα τα μέτρα που θέλουν το σχολείο να υποταχθεί πλήρως στα συμφέροντα του κεφαλαίου και της αγοράς και της δημοσιονομικής προσαρμογής.

Το Υπουργείο Παιδείας, συνολικά με έναν πρωτοφανή καταιγισμό  νομοσχεδίων, κειμένων και προτάσεων στοχεύει να δημιουργήσει ένα εντελώς νέο θεσμικό πλαίσιο σε  όλα τα επίπεδα. Ένα νομικό πλαίσιο που θα προσφέρει την απαραίτητη βάση για να οικοδομηθεί το  «νέο» σχολείο με ταμπέλα δημόσιου και όρους λειτουργίας της αγοράς, φθηνό,  αυταρχικό, εξοντωτικό, σχολείο όχι γνώσεων και παιδείας, αλλά λειτουργικών δεξιοτήτων,  στενής κατάρτισης και όχι γενικής γνώσης, σχολείο όπου θα βασιλεύει το πνεύμα του ανταγωνισμού, της  ταξικής διαφοροποίησης και του επιχειρείν.

Η αντεργατική στο σύνολό της πολιτική πυροδότησε μαζικούς και αποφασιστικούς αγώνες με ευρεία υποστήριξη, όπως στα ΜΜΜ και τους ναυτεργάτες. Η κυβέρνηση απάντησε με νέους εκφοβισμούς των εργαζόμενων, με επιστρατεύσεις απεργών, συλλήψεις αγωνιστών, διασυνδέσεις του κράτους με τη Χρυσή Αυγή, κακοποίηση συλληφθέντων, ενώ ετοιμάζεται να περιορίσει και ουσιαστικά να καταργήσει το δικαίωμα της απεργίας.

Μπορούμε να ανατρέψουμε τη βάρβαρη αντιλαϊκή πολιτική κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ-κεφαλαίου.

Προϋπόθεση 1η: οι εργαζόμενοι να πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους και να συσπειρωθούν ταξικά στα συνδικάτα. Να έρθουν κόντρα στη γραμμή του κυβερνητικού συνδικαλισμού, της συναίνεσης και του συμβιβασμού, που ακολουθούν οι πλειοψηφίες των κορυφαίων συνδικαλιστικών οργανώσεων. Έτσι, να συμβάλουν στη δημιουργία ενός μεγάλου, μαχητικού, ενωτικού και ανατρεπτικού κινήματος των εργαζομένων. Ένα τέτοιο κίνημα μπορούμε να υπηρετήσουμε με την συσπείρωση όλων των αγωνιστικών δυνάμεων της εκπαίδευσης και μέσα από ένα πολύμορφο και μαχητικό σχέδιο αγώνων και δράσης.

Προϋπόθεση 2η: ανασυγκρότηση του κινήματος των εκπαιδευτικών σε όλα τα επίπεδα κόντρα στην παρακμή του κυβερνητικού συνδικαλισμού. Ο συντονισμός των ΕΛΜΕ και των Συλλόγων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι αναγκαίος περισσότερο από ποτέ για να συμβάλλει σε μια τέτοια κατεύθυνση. Είναι αναγκαίος όχι απλά για να πιέσει το ΔΣ της ΟΛΜΕ να προκηρύξει κινητοποιήσεις, αλλά για να συνενώσει όλες τις αντιστάσεις σε ένα ρεύμα αγώνα, αντίπαλο δέος, στην βάρβαρη πολιτική κυβέρνησης- Ε.Ε –Δ.Ν.Τ, με στόχο την ανατροπή τους. Αγωνιστικός ενωτικός συντονισμός των ΕΛΜΕ, των διδασκαλικών συλλόγων, των πρωτοβαθμίων σωματείων Δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, με συμπόρευση όλων των μαχόμενων δυνάμεων, χωρίς διαχωρισμούς. Υποστήριξη από Συντονισμούς Πρωτοβάθμιων σωματείων, σωματεία ΠΑΜΕ, συνδικάτα και ομοσπονδίες που διαφοροποιούνται στην πράξη. Αυτός ο συντονισμός δεν μπορεί να προχωρήσει εν ψυχρώ με σχέδια επί χάρτου. Μπορεί να προχωρήσει μόνο μέσα από ανυποχώρητους – μαχητικούς αγώνες που θα αποφασίσουν οι εργαζόμενοι στους κλάδους, από γενική, πολιτική απεργία και λαϊκό ξεσηκωμό για να τους ανατρέψουμε.

Προϋπόθεση 3η : ένα πολιτικό κίνημα που να παλεύει για την απόκρουση των μέτρων στον κάθε χώρο, αλλά και να αποκαλύπτει τις γενεσιουργές αιτίες των προβλημάτων, τις αιτίες της καπιταλιστικής κρίσης, να συγκρούεται με τον πυρήνα των πολιτικών της άρχουσας τάξης, με τις δεσμεύσεις που μας επιβάλλει η ένταξη της χώρας στους ιμπεριαλιστικούς οργανισμούς και τους ίδιους τους οργανισμούς της ευρωζώνης, της ΕΕ, και της ΟΝΕ.

Ταυτόχρονα, θα διεκδικεί τη διαγραφή του χιλιοπληρωμένου χρέους σε ρήξη με το ευρώ και την Ε.Ε. Θα αγωνίζεται για να ανατραπεί τώρα αυτή η πολιτική και η κυβέρνηση που την εφαρμόζει, αλλά και κάθε άλλη που θα εφαρμόσει την ίδια πολιτική. Να φύγει η τρόικα από τη χώρα. Να καταργηθούν τα μνημόνια, οι δανειακές συμβάσεις κι όλο το νομικό οπλοστάσιο που μας αλυσοδένουν. Να ανατραπεί το δημοσιονομικό σύμφωνο σταθερότητας και η οικονομική διακυβέρνηση που επιβάλλει η ΕΕ σε όλα τα κράτη μέλη. Καμιά ιδιωτικοποίηση, ξεπούλημα δημόσιου πλούτου. Το φως, το νερό, η ενέργεια, η φύση είναι κοινωνικά αγαθά και πρέπει να παρέχονται δημόσια και δωρεάν. Για την κρίση να πληρώσει το κεφάλαιο και τα μονοπώλια.

Για την εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς διεκδικούμε

  1. Εκπαίδευση δημόσια, δωρεάν με κριτήριο το δημόσιο, κοινωνικό όφελος. Ενιαίο 12χρονο σχολείο των όλων και των ίσων με παιδαγωγική ελευθερία, γνώση, χωρίς εξεταστικούς φραγμούς και δημοκρατία για όλους, μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς, Ουσιαστική αναβάθμιση της ΤΕ με υποδομές, χωρίς πρόωρες εξειδικεύσεις και ενταγμένη στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης και εξ’ ολοκλήρου στο Υπουργείο Παιδείας.

  1. Να δοθεί τώρα η δ΄ δόση για τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων. Έκτακτη επιχορήγηση για την ουσιαστική αντιμετώπιση των εξόδων των σχολείων, για τη σίτιση και την ασφάλιση υγείας για τους μαθητές μας.

  2. Άμεση πρόσληψη αναπληρωτών – μόνιμοι διορισμοί. Να μην καταργηθεί-συγχωνευθεί κανένα τμήμα ή σχολείο. Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά. Διορισμοί σε αντιστοιχία ένας προς ένας (1/1), ένας εκπαιδευτικός συνταξιοδοτείται ένας προσλαμβάνεται. 25 μαθητές στο τμήμα στην προοπτική των 20.

  3. Να αποσυρθεί τώρα το Π.Δ. για την αξιολόγηση. Η αξιολόγηση – πειθάρχηση – χειραγώγηση, που θέλει να μετατρέψει τον εκπαιδευτικό σε υποταγμένο, κρατικό, υπάλληλο, που θέλει να διαλύσει εργασιακές σχέσεις – οργανικότητα, να οδηγήσει σε απολύσεις. Όχι στην αυτοαξιολόγηση, την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών, δηλαδή την κατηγοριοποίηση σχολείων – μαθητών – εκπαιδευτικών. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία για όλους, μαθητές, εκπαιδευτικούς, χωρίς διοικητικές παρεμβάσεις. Κανείς αξιολογητής στην τάξη και στο σχολείο. Μπλοκάρουμε με συλλογικές αποφάσεις Δ.Σ., Γενικών Συνελεύσεων και Επιτροπών Αγώνα και όρους κινήματος την οποιαδήποτε απόπειρα εφαρμογής της αξιολόγησης και την ακυρώνουμε στην πράξη. Διαγραφή από τα σωματεία μας οποιουδήποτε στελέχους εκπαίδευσης εμπλακεί στις διαδικασίες αξιολόγησης.

  4. Όχι στις απολύσεις στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Όχι στα τεχνάσματα της διαθεσιμότητας, κινητικότητας, εφεδρείας, προσυνταξιοδοτικού καθεστώτος που απλά δίνουν πίστωση χρόνου πριν την απόλυση. Μόνιμη σταθερή εργασία για όλους. Κατάργηση των ελαστικών μορφών εργασίας.

  5. Να ανατραπούν τα σχέδια για συγχωνεύσεις σχολείων – πληθωρικά τμήματα – αύξηση ωραρίου που θα οδηγήσουν σε ακόμη μεγαλύτερη υποβάθμιση της εκπαίδευσης και σε αυθαίρετες μετακινήσεις – διαθεσιμότητες – απολύσεις.

  6. Να σταματήσει η διάλυση της δημόσιας υγείας. Σύστημα Υγείας, Συνταξιοδότησης, Πρόνοιας, Κοινωνικής Ασφάλισης αποκλειστικά Δημόσιο. Να μπει φραγμός στη διάλυση της επικουρικής ασφάλισης και της μείωσης του εφάπαξ.

  7. Καθιέρωση γνήσιων κλαδικών συλλογικών συμβάσεων και συνολικά Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα (ΣΣΕ) εφ’ όλης της ύλης για το μισθό, τη σύνταξη, την υγειονομική ασφάλιση, την εργασία.

  8. Να μην περάσει το αντιδραστικό σχέδιο “Αθηνά” για καταργήσεις ΑΕΙ-ΤΕΙ. Διαφορετικά, οι καταργήσεις θα σαρώσουν όλη την εκπαίδευση. Να δώσουμε τη μάχη της ανατροπής του.

  9. Εκπαιδευτικοί μόνιμοι, με σταθερή εργασία, ουσιαστική επιμόρφωση αξιοπρεπείς αποδοχές και ασφάλιση. Κατάργηση του νέου μισθολογίου – βαθμολόγιου. Το αίτημα της αποκατάστασης της αγοραστικής μας δύναμης στα προ κρίσης επίπεδα πρέπει να συγκεκριμενοποιηθεί. (για τους μισθούς π.χ. διπλασιασμός των αποδοχών του νεοδιόριστου και αυξήσεις σε όλους ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας 1:1,5, για τις συντάξεις π.χ. αυξήσεις στις συντάξιμες αποδοχές όσων συνταξιοδοτούνται που θα αντιστοιχούν στο ύψος του σημερινού βασικού μισθού και όχι του παλιού.)

  10. Σταμάτημα κάθε συνδικαλιστικής δίωξης, κάθε απόπειρα τρομοκράτησης συναδέλφων μέσω πειθαρχικών, διαθεσιμότητας, υποχρεωτικών μεταθέσεων. Κατάργηση τους.

Δεν θα πέσουμε, χωρίς να έχουμε δώσει τη μάχη, τώρα αποφασιστικό αγώνα διαρκείας!

Η γενικευμένη και συνεχής επέλαση του κεφαλαίου στον κόσμο της εργασίας, δε μπορεί να σταματήσει με 24ωρες απεργίες διαμαρτυρίας. Μπορεί να ανατραπεί μόνο με πολύμορφο αποφασιστικό αγώνα διαρκείας. Σε μια τέτοια κατεύθυνση προτείνουμε η γενική συνέλευση να αποφασίσει τα εξής:

1. Την έναρξη απεργιακού αγώνα διάρκειας με χαρακτήρα γενικού ξεσηκωμού και μπλακ αουτ σε δημόσιο κι ιδιωτικό τομέα, μέσα στο Μάρτη. Για την εκπαίδευση αυτό μεταφράζεται σε αγωνιστικά επαναλαμβανόμενα πενθήμερα που θα περιέχουν:

  • 48ωρες ή τριήμερες ή πενθήμερες επαναλαμβανόμενες απεργίες σε συντονισμό με άλλες ομοσπονδίες. Καταλήψεις ,αποκλεισμούς Διευθύνσεων ή άλλων δημοσίων κτηρίων,

  • ημέρα που «το σχολείο ανοίγει στην κοινωνία», με γονείς – μαθητές – σωματεία κάθε περιοχής και τη συγκρότηση κοινών επιτροπών αγώνα, αποκλεισμό του κέντρου των πόλεων,

  • εκδηλώσεις που θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη των αγώνων (π.χ. αξιολόγηση, αναδρομή και εκτιμήσεις από τους αγώνες του κλάδου – αξιοποίησή τους, «νέο» σχολείο – αλλαγές στο Λύκειο – αλλαγές στα τεχνικά σχολεία, κ.α.), εκδηλώσεις για την αντιμετώπιση ρατσιστικών – εθνικιστικών – φασιστικών αντιλήψεων, πολιτιστικομορφωτικά αφιερώματα και συναυλίες,

  • ημέρα κινητοποίησης για την υγεία, με εργαζόμενους και νοσοκομειακούς στους χώρους υγείας,

  • συλλαλητήρια απογευματινά ή Σαββατοκύριακα.

  • Καθοριστικό λόγο για τον προγραμματισμό των πενθήμερων θα έχουν οι συνελεύσεις που θα γίνονται κάθε βδομάδα, καθορίζοντας την αποφασιστική κλιμάκωση του αγώνα κάθε φορά με βάση τα δεδομένα, αλλά με προοπτική να φτάσει μέχρι το τέλος της χρονιάς, και στις πανελλαδικές εξετάσεις.

2. Συγκροτούμε, άμεσα, σε όλα τα επίπεδα απεργιακές επιτροπές, παίρνοντας όλα τα απαιτούμενα μέτρα προετοιμασίας και Κεντρική Απεργιακή Επιτροπή, κέντρο συντονισμού και οργάνωσης του απεργιακού αγώνα που θα έχει και την ευθύνη συνεργασίας με τους άλλους κλάδους του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, στην κατεύθυνση επίτευξης Γενικής Πολιτικής Απεργίας μέχρι την ανατροπής τους και της πολιτικής τους.

Categories: Η δράση μας στις ΕΛΜΕ-Θ, Οι Παρεμβάσεις στην Εκπαίδευση | Ετικέτες: ,,,,,,,,,, | Σχολιάστε

Πλοήγηση άρθρων

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: