ΟΛΜΕ: όχι στις απολύσεις των εκπαιδευτικών και στην υποβάθμιση των πτυχίων τους

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καταγγέλλει την κυβέρνηση για τον εμπαιγμό που επιχειρεί απέναντι στους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται επτά μήνες τώρα σε διαθεσιμότητα.

            Λίγες ημέρες πριν τη λήξη της διαθεσιμότητας, με έναν μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών να αντιμετωπίζει στις 22/3/2014 το φάσμα των απολύσεων, η κυβέρνηση ανακοινώνει μεταξύ των άλλων 200 θέσεις Δ.Ε. (βοηθοί Νοσηλευτών) στο Υπ. Υγείας, στις οποίες επιδιώκει να μετατάξει εκπαιδευτικούς ΠΕ Νοσηλευτικής και Μαιευτικής με πτυχία τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ΑΕΙ/ΑΤΕΙ, παιδαγωγική κατάρτιση και σε αρκετές περιπτώσεις με αυξημένα προσόντα (μεταπτυχιακά κ.λπ.).

            Η ενέργεια αυτή επιβεβαιώνει ότι πίσω από τα μεγάλα λόγια των Υπουργών και της κυβέρνησης για μεγάλες αλλαγές στο δημόσιο, για αξιοκρατία, για καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, κρύβεται η ανάλγητη και βάρβαρη πολιτική της απαξίωσης και της διάλυσης των δημόσιων κοινωνικών αγαθών και του ξεθεμελιώματος των εργασιακών σχέσεων.

            Αρνούμαστε να γινόμαστε το «μπαλάκι» της μετάθεσης των ευθυνών ανάμεσα στους διάφορους Υπουργούς.

            Απαιτούμε τώρα από την κυβέρνηση, τίμια και ξεκάθαρα, να πάρει την  πολιτική ευθύνη να μην απολυθεί κανείς εκπαιδευτικός, γιατί κανείς δεν περισσεύει. Όλοι να τοποθετηθούν σε εκπαιδευτικές δομές του Υπ. Παιδείας. 

Advertisements
Categories: Ανακοινώσεις | Ετικέτες: ,,,,,, | Σχολιάστε

Πλοήγηση άρθρων

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: