Για τις παραβιάσεις του ωραρίου εργασίας

(Πρόταση των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων)

 Σχετικά με τις παραβιάσεις του ωραρίου εργασίας για τις οποίες ενημερώνεται το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ ότι γίνονται σε σχολεία της Α/θμιας και της Β/θμιας  εκπαίδευσης, ο κλάδος έχει σαφή θέση και τις καταδικάζει.

Οι αποφάσεις της ΟΛΜΕ και της ΕΛΜΕ για το ωράριο εργασίας είναι πάγιες και πρέπει να τηρούνται από όλα τα σχολεία. Η θέση του κλάδου είναι ότι οι εκπαιδευτικοί παραμένουν στο σχολείο εφόσον τους έχει ανατεθεί συγκεκριμένο έργο  και ότι «εκπαιδευτικός που συμπληρώνει το διδακτικό του ωράριο και δεν του έχει ανατεθεί άλλη εργασία, μπορεί να αποχωρήσει από το σχολείο».

Ο βασικός εκπαιδευτικός νόμος 1566 του 1985 που καθορίζει το εργασιακό καθεστώς και το ωράριο εργασίας των εκπαιδευτικών, στη βάση του οποίου έχει συγκεκριμενοποιήσει τη θέση της η ΟΛΜΕ, είναι σε ισχύ και όλοι οι Διευθυντές των σχολείων οφείλουν να τον τηρούν.

Καλούμε τους συναδέλφους να αρνούνται τις αυθαίρετες εντολές που παραβιάζουν το ωράριο εργασίας και να επικαλούνται τις διατάξεις που ισχύουν και τις αποφάσεις της ΟΛΜΕ και της ΕΛΜΕ για το εργασιακό καθεστώς και το ωράριο εργασίας.

Advertisements
Categories: Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, Οι Παρεμβάσεις στην Εκπαίδευση, δικαιώματα | 2 Σχόλια

Πλοήγηση άρθρων

2 thoughts on “Για τις παραβιάσεις του ωραρίου εργασίας

  1. Παράθεμα: η Αγωνιστική Παρέμβαση Ε΄ ΕΛΜΕ για τη συνεδρίαση του Δ.Σ. 28/2 της ΕΛΜΕ |

  2. Παράθεμα: Πρόσκληση σε διελμική συνέλευση των ΕΛΜΕ-Θ |

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: