Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιορίστων Εκπ/κών για τεχνική εκπ/ση: Υπουργείο-κυβέρνηση διαλύουν την τεχνική εκπ/ση. Όλοι στις κινητοποιήσεις Τετ. 21/6

Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιορίστων Εκπ/κών

sidonistikoanapliroton@gmail.com                                                                                    Αθήνα 20/6/2017

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ- ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!

ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ- ΚΑΜΙΑ- ΑΝΑΜΟΝΗ- ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΩΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 21/6/2017

ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ‘Η ΣΤΙΣ  ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας στις 2μμ

  • Άμεση απόσυρση της άθλιας εγκυκλίου για τις ηλεκτρονικές εγγραφές στα ΕΠΑΛ, που οδηγεί στην κατάργηση τομέων- ειδικοτήτων- τμημάτων- σχολικών μονάδων των ΕΠΑΛ και των Εργαστηριακών Κέντρων.
  • Να δοθεί ο απαραίτητος χρόνος στους μαθητές για την πλήρη ενημέρωση και ελεύθερη επιλογή του σχολείου τους και της ειδικότητάς τους.
  • Έγκριση όλων των ολιγομελών τμημάτων- τομέων- ειδικοτήτων. 20 μαθητές στα τμήματα – 15 στις ομάδες προσανατολισμού – 10 στα εργαστήρια. Κανένας μαθητής έξω από το δημόσιο σχολείο, κανένας νέος χωρίς απολυτήριο λυκείου.
  • Κάτω τα χέρια από τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Μόνιμη και σταθερή εργασία- Μαζικοί διορισμοί.

Το Υπουργείο Παιδείας, με την απαράδεκτη εγκύκλιό του για την ηλεκτρονική εγγραφή στα ΕΠΑΛ σε συγκεκριμένη πλατφόρμα, με ΑΦΜ και κωδικούς taxis, σε ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα και δικαίωμα επιλογής τριών ΕΠΑΛ, υπογράφει νέο συμβόλαιο θανάτου της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης. Είναι ηλίου φαεινότερο ότι μεγάλο τμήμα των μαθητών θα προτιμήσει το γενικό λύκειο της γειτονιάς του, όχι απλώς για να αποφύγει την ταλαιπωρία της ηλεκτρονικής δήλωσης επιλογής ΕΠΑΛ και της μετέπειτα κανονικής εγγραφής, αλλά κυρίως για να μην εξαναγκαστεί να φοιτήσει σε σχολείο με μεγάλη χιλιομετρική απόσταση από τον τόπο κατοικίας του, ιδιαίτερα στην επαρχία, σε περίπτωση που στην Β΄ και τη Γ΄ λυκείου δεν λειτουργήσουν, λόγω αιματηρών μνημονιακών περικοπών, οι ειδικότητες των τομέων αρεσκείας και επιλογής του. Έτσι, δεν αποδεκατίζονται απλώς οι μαθητές των ΕΠΑΛ ήδη από την Α΄ λυκείου αλλά και καταργούνται ολόκληρα τμήματα, τα οποία δεν θα συμπληρώνουν έως τις 30/6/2017 τον απαιτούμενο από το Υπουργείο αριθμό μαθητών, καθώς δεν θα επιτρέπεται η συνέχιση των εγγραφών. Ψεκάζουν, σκουπίζουν, τελειώνουν, λοιπόν, με το δικαίωμα των μαθητών στη φοίτηση σε σχολείο και ειδικότητα της αρεσκείας τους, με το αναφαίρετο μορφωτικό δικαίωμα κτήσης απολυτήριου λυκείου στον 21ο αιώνα, με τη σταθερή και μόνιμη εργασία των μονίμων εκπαιδευτικών – λόγω οργανικής θέσης που πλέον τινάζεται στον αέρα- και με την εργασία χιλιάδων αναπληρωτών τεχνικών ειδικοτήτων αλλά και γενικής παιδείας, που την τελευταία δεκαετία κρατούν όρθιο το δημόσιο σχολείο και θα απολυθούν οριστικά, αφού πρώτα έγιναν λάστιχο.

ΕΜΕΙΣ, ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ: ΠΟΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΞΗΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;

Η κυβέρνηση όχι μόνο δεν αναβαθμίζει την τεχνική εκπαίδευση, όπως διατυμπανίζει δεξιά και αριστερά, αλλά υπηρετεί και εφαρμόζει κατά γράμμα τις οδηγίες του ΟΟΣΑ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης που θέλουν:

  • Την απομάκρυνση της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης από την τυπική εκπαίδευση και τη μετατροπή της σε φθηνή και αγοραία κατάρτιση βάσει του 3ου μνημονίου, χωρίς καμιά συνταγματική υποχρέωση χρηματοδότησής της από την πολιτεία, με τη μετατροπή των εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων σε εκπαιδευτές και επόπτες μαθητείας, αμειβόμενης με τον υπο-κατώτατο μισθό για τους νέους εργαζόμενους- δούλους των 200 ευρώ, σε νέα διετή ΕΠΑΛ που δεν θα δίνουν καν πτυχίο ειδικότητας.
  • Το άδειασμα της λυκειακής βαθμίδας ΓΕΛ ΚΑΙ ΕΠΑΛ, στα οποία θα επιβιώνουν έπειτα από τετραπλές εξετάσεις, πιθανόν με Τράπεζα Θεμάτων, λίγοι κι εκλεκτοί μαθητές, με τη μεγάλη πλειονότητα των μαθητών των λαϊκών στρωμάτων που θερίζονται από την ανεργία και τη φτώχεια, να εξωθούνται στη μεταγυμνασιακή κατάρτιση και τη μαθητεία σε επιχειρήσεις και Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Άλλωστε, βασικό προαπαιτούμενο του 3ου μνημονίου είναι η συμμετοχή του 33% των εκπαιδευομένων στη μαθητεία που αμείβεται με ψίχουλα και διδάσκει στη νέα γενιά πώς να ζει κάτω από κάθε όριο επιβίωσης, να σκύβει το κεφάλι σαν κολίγος κάθε εργοδότη, για να μην πάρει οριστικά το δρόμο της ξενιτιάς.

Και για να μην έχουμε την παραμικρή αμφιβολία για τα σχέδια της κυβέρνησης, ας θυμηθούμε και τι δεν έχει κάνει μέσα στον τελευταίο χρόνο στην κατεύθυνση υποβάθμισης της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης: και εκατοντάδες τμήματα έκλεισε δημιουργώντας στρατιές υπεράριθμων και μειώνοντας τις προσλήψεις αναπληρωτών συναδέλφων και χαρακτηρισμό των «μη παρακολουθούντων μαθητών» επέβαλε στη μέση της σχολικής χρονιάς και χιλιάδες κενά άφησε ακάλυπτα.

Απέναντι σε αυτό το τοπίο να μην κάνουμε βήμα πίσω από όσα δικαιούμαστε και αξίζουμε:

  • Άμεση απόσυρση της κατάπτυστης εγκυκλίου.
  • Παραμονή της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης στην τυπική εκπαίδευση. Υποχρεωτικό δωδεκάχρονο δημόσιο σχολείο της ολόπλευρης μόρφωσης για όλα τα παιδιά. Κανένα παιδί εκτός σχολικής αίθουσας, κανένας νέος χωρίς απολυτήριο λυκείου.
  • Να μην συγχωνευτούν και καταργηθούν τομείς, ειδικότητες και σχολικές μονάδες. Ολοκλήρωση τμημάτων, τομέων, ειδικοτήτων στις 20 Σεπτέμβρη.
  • Αύξηση των δαπανών για την εκπαίδευση- Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί.

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ!

Advertisements
Categories: δίχως κατηγορία | Σχολιάστε

Πλοήγηση άρθρων

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Blog στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: